Tuesday, February 15, 2011

Sob Sob ;(


Bilew lah ujian yng ku terima ini akn berhenty yep ?? sepatutnyer aku kene sabar n redho dgn ketentuan allah s.w.t tpy knpew aku xleh trima semua nihhh ??!! apew yng harus aku lakukan ? wht should i do to make them happyyy ?? TELL ME !! hidup aku smkin merana . aku harap kan kebahagiaan tpy kekecewaan yng ku trima .. kenapew susah sngt aku nk kecapi kebahagiaan mcm orang lain ??!!! T_T

Another sad feeling for me T_T ... ikhlas ckp aku xleh trma kalau kene clash dgn dya .. she mean a lot to me , she understand my feeling , kalu lah boleh kawin muda , aku nak g msuk minang dah dia tpy apew kan daya .. AKU HARUS MEMATUHI PERATURN YNG DITETAP AN ! DAMN !! huh ! mintak2 lah hbngn nih diteruskan sbb aku synggg dya sesngt !! CINTA itu senang untuk dimulakan dan susah untuk dihentikan bilew kedua-dua insan itu 100% suka sama suka.... 

aku harap aku blh snyum macam semua orang mula dari hari ini ... n untuk ahli kelab Togede-gede yng mempunyai tiga ahli ... i love u guys damn much cause only u guys make me hppyyy after the hell situation last week ! camie syng kamu !! haks :)

No comments: