Thursday, November 25, 2010

11-7=4

i`m back ! haks , indu plop ko blog nih bilew pndai guna , he3 .. msty koang tertnya2 kan apew mksud 11-7=4 tuh ??? mkna nyer aku dah 5 bulan couple dgn miss S nih , misi kitorang cukup sathun , insyaalaah , aku bnyak kenangan duka suka phit manis kecik haty dgn dya buat slah pun bnyak ( he3 , i`m sorrry ek , x sngja ) , klu blh cam astro lah jgk , mcm2 adar ! :) tpy smkin lma hty nih smkin giler n smkin sayang kan si dya evn aku thu , percintaan msa zaman persekolahan hnya CINTA MONYET dn tk kan dibawa smpai kew besar .. klu boleh aku nak sngt , INSYALLAH , AMIN :) , n aku nk sngt berjmpa dgn dya dlm cuti nih sbb RUANG RINDU aku dah 100% penuh dan akn meletup pda bilew2 msa jew ( jiwang giler bdk laki nih , haks :) ) so aku tknk hty nih meletup , nnty mati lah aku , results pun x keluar agih ( syahmi giler dah !haks :) ) GORILLA DAH MEGAMUK ! so smpai di sinilah dlu , going to sleeep :) n final w0rds , i misss all my geng and miss S damn much ! i love u guys ! n i love u more thn u love me miss S :)

No comments: