Friday, November 26, 2010

HAPPYYY !

Salam Satu Malaysia Semua ! skrng hidup aku dah mkin hppyy dah ,  semua masalah aku dah sntlekan , n aku nk ucp tima kasih bnyak dkt semua kwn2 aku yng bgi smngt dkt aku ( biar tkdew pun ) tima kasih bnyak semua kawan2 kuh ! n aku jgk nk ucp trima kasih dkt 7 adik brdik yng aku rpt nih , lely , qis , yana , melly( tk rpt sngt ) juz joking , ain , tiyah n lastly syaz , ikhlas ckp diong lah yng bnyk bgi skongan kt aku , thun nih , aku ikhlas ckp thun yng pling celaka skly dlm sejarah idup akuh , bnyak sngt mslh , kdng2 aku rsa cam nk bnuh dri jew , tpy bilew start rpt dgn 7 brdik nih , semua tuh hilang sikit demi sdkit , hty aku mula rsa terubt , dan makin lma aku rpt dgn diong , semkin bnyak hilang , THNKS GUYS !!! bestfriends forever ! n tk lpa jgk dkt 4 abng angkat akuh .. haks , cerah , lukman , hasif n mirul . kitorng start rpt thun lps , dioang jgk sumbak kelakar gila pemarah merjuk ( only asyraf ) cam akuh jgk , kitorng sling bully membuli dlm kelas n tk pay ettention bilew gru duk ngjar bilew exam cam orng giler mniru , siap tkr kertas PI lagi , haks ...aku rindu diorang semua , n aku sdh start benci HOLIDAY ! aku nk sekolah , ddk rumah wak aper , tkdew bnda nk buat , bngun pgi , mandy , makan , un9 fb , tidur . habis stu hary , nk study frm4 , my mom dgn dad sibuk dgn urusan sekolah untk thun dpn , yng bro dah blik SHAH ALAM  g komandar , yng nom2 exam spm .. aku , merantap kom jew , ish tk best lngsung..... Minggu depan naik KL , aku dha lah pokai , KL semua brng mhl2 ,, so stay at home jelah lgi bgus , hals :) ... so smpai disini jelah , akhir kta AKU TETAP HAPPPYYY SKRNG EVN BORING :) HAKS 



p/s : i misss her damn much ! :(

No comments: